vrijdag 27 augustus 2010

I'm in for new food

En nu ik dan dus met het 7-weken eetplan van Annemarie Postma bezig ben, eet ik allemaal dingen die ik anders nooit zou eten. Zo leuk! Zo at ik gister een lunch van huttenkase met avocado erdoor, soort nieuwe spread laat maar zeggen. Ook at ik een tartaartje van witte bonen, courgette, gele paprika en rode ui. Ik had voorheen nooit gedacht dat je daar een tartaartje mee kon bakken!
Woensdag at ik een heerlijk diner, namelijk spitskoolwraps (met vega-gehakt, rode paprika en een salsa van komkommer, tomaat en rode ui), mmm ze waren echt heel smakelijk!


Mijn doel met het eetplan was meer energie te krijgen, voornamelijk in de namiddag. Ik moet zeggen, het werkt! Ik heb hiervoor wel een aanpassing gemaakt in het eetplan. Normaal mag je rond 11.00 uur een tussendoortje, maar ik heb dan eigenlijk nog helemaal geen honger en ik kan het dan wel vaak volhouden tot de lunch. Dus heb ik het tussendoortje van 11.00 uur naar 16.00 uur verschoven (om 16.00 uur zijn er vaak geen tussendoortjes voorgeschreven).Voor mij ideaal! 
Zeker een aanrader voor als je weer eens nieuw, gezond eten wilt en zelf niet zoveel kookinspiratie/-ervaring hebt.

1 opmerking:

  1. KLinkt toch weer hemels ;-)! Ik ben gek op nieuw voedsel, wellicht koop ik dat boek ook nog ;-)))! ai ai ai!

    BeantwoordenVerwijderen