vrijdag 13 juli 2012

Terug van weggeweest

Hi y'all!

Terug van weggeweest, en hoe! Na een stilte op het blog zeker niet stilgezeten voor wat betreft persoonlijke ontwikkeling. Even een update van mijn kant. Het afgelopen half jaar was ik flink zoekende, ik was niet tevreden met hoe mijn leven voortkabbelde en had niet het gevoel de energie van het leven te krijgen zoals ik het wilde. Ik heb het heft in eigen hand genomen en heb door middel van boeken, gesprekken met vriendinnen, films etc. gezocht naar mijn passies. En het mooie is dat ik deze ook zeker heb gevonden. Ik ben afgelopen 3 maanden flink hard bezig geweest met studeren en kan mezelf nu gediplomeerd kindercoach! Daarnaast ben ik me meer en meer aan het verdiepen in gezonde voeding en wat dat met mij doet. Ook ga ik in november a.s. voor het eerst een kookworkshop geven. Dat zijn dan ook de passies die ik heb gevonden: kinderen, voeding en muziek.

Ik vind het heerlijk weer een doel te hebben in mijn leven. Iets wat me inspireert, energie geeft en wat vanuit mijn hart komt.

Ik heb ook door de opleiding kindercoach en het ontwikkelen van mezelf heel wat levenslessen geleerd. En er zijn er zeker ook nog heel veel te leren. Maar waar ik daar voorheen angst voor had, heb ik er nu zin in deze lessen te leren en daar mijn voordeel mee te doen.

Jullie zullen meer van me horen vanaf nu, ik heb er zin in!

Geniet!
Fiene

1 opmerking: