woensdag 29 februari 2012

Count your blessings #2




Afgelopen week was ik op Texel bij mijn ouders. Heerlijk om daar 2 dagen te vertoeven, het weer was heerlijk! Ik heb zelfs buiten in de zon een boek kunnen lezen. 's avonds ging ik met mijn moeder uit eten bij Restaurant Topido, het stage adres van mijn broertje, heerlijk 5-gangen-menu had de keukenbrigade gemaakt. 
Zondag genoten van mijn nichtje met haar band 'Mrs. Smit and the boys from Brazil'. Lekker die zomerse sound met een lekker drankje erbij. Thanx Fem en band!
Tot slot maandag een heerlijk koffiemoment gehad met vriendin Nienke. Maar liefst drie uur gekletst over van alles en nog wat. Fijn!

Jullie ook een mooie vakantie (gehad)? 
Goede week allemaal!


--voor meer blessings kijk op de site van Anki--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten