donderdag 19 augustus 2010

Kaartentik

Nu het gips weer van mijn arm is, kan ik langzaamaan weer beginnen mijn creatieve uitspattingen te maken en dan ook te bloggen natuurlijk!

Vandaag was ik in de stad (Utrecht) en heb ik heerlijk crea spulletjes gekocht:

Ik heb 2 leuke kaartjes op de kop getikt. Ik begin zo langzamerhand een hele mooie verzameling kaarten te krijgen voor mijn keukenkastje.
 

wat voor relatie heb jij volgens de liefdesbarometer??


ik kocht nog een mooi dienblad en een mini-prullenbakje (/asbak) om het thuis op te fleuren, het staat erg gezellig!



Ook kocht ik dit...wat zal ik hiermee eens fabriceren...?? Tips zijn altijd welkom!


Met een lekkere bruine bagel (avocado, een aanrader!!, bij Mockamore) en een frappucino aan mijn zijde heb ik nog meer blog-ideetjes op papier gezet, dus hou mijn blog in de gaten!



4 opmerkingen:

  1. Fien! erg leuk weer! Leuke ideetjes en die bagel look gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker, bagel! Die heb ik hier in zuid frankrijk nog niet weten te vinden :( blij te horen dat je gips van je arm is, lekker vrij gevoel, lijkt mij. En vind je kaartjes ook errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fiene, jij maakt ons huis altijd heel erg mooi! Dankje voor je creatieve ideeën! Kussie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik de kaart win, mag ik hem dan aan de binnenkant van mijn keukenkastje hangen? Dat zal me zeker opvrolijken :)

    BeantwoordenVerwijderen