dinsdag 24 augustus 2010

'Alles kan...

..als jij het laat gebeuren' - Mary Poppins, the Musical-

Ik heb wel eens de neiging om te denken...dat lukt me niet, 
dat zie ik niet zitten of laat maar.. 
 
Maar nu niet meer!

Naar Mary Poppins geweest en helemaal verkocht

inspiratie en doorzettingsvermogen zijn terug!

-
Alles kan als jij het laat gebeuren
Maar je moet de hemel zelf open scheuren.
Handen uit de mouwen.
Voeten op de grond.
Of je geeft je zelf gewoon een schop onder je kont.

Alles kan dus twijfel maar wat minder.
Kruip uit je conconnetje
En wees een vlinder.
Kijk zover je ogen rijken.
En dan nog iets verder kijken.
En altijd naar nieuwe kansen speuren.
Alles kan als jij het laat gebeuren.
--
Alles kan gebeuren - Mary Poppins the Musical -


2 opmerkingen:

  1. Dat is een heel mooi stukje wat je hebt geschreven Fiene!
    Als ik deze instelling heb moet het me zeker lukken.

    BeantwoordenVerwijderen